poniedziałek, 25 kwietnia 2016

STREETCOM - ODKRYJ BOGACTWO SMAKU PAST WARZYWNYCH PODRAVKA!

Kolejna duża kampania Streetcom, tym razem wytrawnie, ale nie mniej smakowicie - słoiczki z Ajvarem Podravka. W skład Paczki Ambasadora wchodzi 15 słoiczków (195g każdy) warzywnej pasty - 8 łagodnych i 7 ostrych oraz 15 ulotek dla znajomych.
Pasty warzywne Ajvar Podravka to:
- produkty bez konserwantów i sztucznych barwników,
- produkty bez glutenu
- idealne dla wegetarian i wegan,
-oryginalna receptura i chorwackie pochodzenie,
- wysoka jakość warzyw dojrzewających w słońcu południowej Europy,
- idealne uzupełnienie dań o każdej porze roku, a w szczególności w sezonie grillowym,
- doskonałe dodatki do potraw mięsnych i warzywnych, dań z grilla, gulaszów, sosów, kanapek, tostów i sałatek.
Testowanie rozpoczęło się jeszcze tego samego dnia kiedy przyszła paczka, a że było to już późne popołudnie, Ajvar wylądował na kanapkach. Jego kolor, konsystencja, zapach i smak są takie jakich oczekiwalibyśmy od pasty warzywnej, która ma się sprawdzić właśnie jako taki dodatek - nie ścieka z kanapek, więc nie cieknie po rękach podczas jedzenia. Kilkukrotnie sama robiłam domowy ajvar i doskonale wiem jak pracochłonne jest to zajęcie, a dodatkowo najlepiej czekać na paprykowy sezon, który w Polsce niestety jest dopiero późnym latem, a przez większość roku papryka i bakłażan są dość drogie i nie koniecznie aromatyczne i smaczne. Z Ajvarem Podravki problem się rozwiązuje ponieważ teraz przez cały rok można mieć pastę warzywną "pod ręką". Słoiczki mają po 195 gram więc nie musimy się martwić, że po otworzeniu, gdy nie zjemy całego reszta spleśnieje, tak wypośrodkowana wielkość słoiczka jest według mnie akurat, a gdy chcemy użyć Ajvaru przy gotowaniu to zawsze lepiej otworzyć 2 słoiczki niż coś niedojedzone miałoby się zmarnować. Zadowolona jestem również z opcji łagodny i ostry ponieważ jeśli chodzi o Ajvar jako dodatek do kanapek osobiście wybieram łagodny by paprykowo-bakłażanowy smak podkreślił zawartość mojej kanapki, natomiast do gotowania wybieram pikantny, który rewelacyjnie sprawdzi się na pewno podczas grillowania. Wśród znajomych, którzy będą razem ze mną testować Ajvar Podravka, wybrałam zarówno tych którzy jedzą mięso, jaki i wegetarian i wegan. Ponieważ sama nie jadam mięsa nie mam możliwości przetestowania jego smaku w połączeniu mięsnym. Każdy z nich otrzymał po 2 słoiczki Ajvaru - jednym łagodnym i jednym ostrym, a ja sama wraz z moim Domownikiem jeden skonsumowałam na zimno, a reszta została spożytkowana do przygotowania śródziemnomorskiego obiadu dla najbliższych o czym w kolejnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz