piątek, 24 czerwca 2016

SILK-EXPERT IPL OD BRAUN Z MIŁOŚCI DO GŁADKIEGO CIAŁA

Dziś ostatni dzień z założonego okresu testowego - udało mi się wykonać 4 serie zabiegów i  moja opinia pozostaje niezmiennie taka sama - jestem zachwycona! Na zewnątrz ponad 30 stopni, Wrocław tonie w słońcu - wczoraj było tak samo, a po pracy cale mnóstwo załatwiania różnych spraw i biegania po mieście, bo na weekend zaplanowany wyjazd nad morze. Rano spojrzałam w kalendarzyk, a tam zaplanowany zabieg i moja leniwa kobieca strona co chciałaby leżeć i pachnieć myśli sobie - "chyba nie będzie mi się już chciało". No ale z pracy wyszłam, poganiałam w tym 30 stopniowym upale miedzy samochodami i wszechobecnym betonie i asfalcie, który w swej dobroci oddawał temperaturę bliską chyba 60 stopniom i taka nagrzana, wydarta ostatnim tchnieniem ze smogu miasta wróciłam do domu, w którym notabene chyba było tez z 40 stopni i myślę "na dziś koniec", a za chwilę  - "jednak nie, jeszcze depilacja". Drogie Panie z ręką na sercu powiem, że gdybym miała wczoraj się golić lub co gorsze okładać się gorącym woskiem to bym tego nie zrobiła - no way i już. Ale jest on mój Bohater, więc miecz w dłoń i do boju. W TV serial, Braun do kontaktu, w mikrofalówkę jedzenie na 4 min, w międzyczasie łydka - kończę pierwszą, mikrofala piszczy - wyjmuję jedzenie, które ma chyba ze 100 stopni, wiec trzeba czekać aż wystygnie, no więc w tym czasie 2 noga - kończę  jedzenie akurat gotowe do spożycia - taką mieliśmy wczoraj z Bohaterem kooperację. No bo, która by grzała jedzenie i latała do kuchni w trakcie depilacji woskiem?! Żadna. Bohatera odkładam, bo mogę przerwać kiedy chcę i choćby listonosz przyszedł lub sąsiadka po szklankę cukru to bez krępacji, piany na nogach i poprzylepianych plastrów wstaję, lecę, otwieram. Upał też niestraszny przy używaniu bo nie grzeje jakość nad wyraz specjalnie i co jednak najważniejsze jest delikatny i nie podrażnia, a przy tej spiekocie to moja zaczerwieniona skóra po betonowym maratonie z woskiem by chyba mnie chciała opuścić. Nadal zero podrażnień, łysych placków coraz więcej i moja miłość od pierwszego wejrzenia pozostaje dozgonną, bo miłość do mojego Bohatera jest moją miłością do gładkiej skóry. Dziękuję za uwagę i szczerze zachęcam do inwestycji w siebie - każcie mężom wyskakiwać z kasy, dzieciaki proście o wytrząsanie kasiory ze świnek ;) (bo przecież konsole i tak już mają) i co tam tylko trzeba i zakochujcie się w NIM od pierwszego spotkania.
http://www.braun.pl/pl-pl/products/female-hair-removal/ipl/silk-expert-ipl-with-silk-epil-skinspa-exfoliator

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz