czwartek, 14 lipca 2016

DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro, Krem - żel ultranawilżający - recenzja

Każdego dnia zmagam się ze swoją mieszaną cerą. Miejscami jest sucha i tym samym robi się mało estetyczna. Problem ten dotyczy głównie czoła, nosa oraz okolicy ust.
Próbowałam różnych kremów dostępnych na rynku, zarówno tych z drogerii sieciówkowych, jak i takich z wyższej półki.





W związku z prowadzoną przez Dermedic akcją udało mi się dostać do testowania kremo - żelu Hydrain 3 Hialuro.
Producent kremo-żelu Hydrain 3 wskazuje, iż produkt zapewnia intensywne, dogłębne i trwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu, krem wzmacnia i regeneruje skórę oraz skierowany jest do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia.
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E
Kremu używam od kliku dni i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Konsystencja jest lekka, krem ładnie się wchłania, nie obciąża skóry, na twarzy nie ma wrażenia maski. Cera się nie świeci, krem nadaje się pod makijaż. Nie roluje się, a skóra jest miękka i delikatna w dotyku przez cały dzień.
Dodatkowo plusem dla mnie jest zapach kremu, fakt jest intensywny i może być dla wrażliwszych męczący, dla mnie jednak jest w sam raz.
Krem jest godny polecenia, cena jest adekwatna do jego jakości (słoiczek 50g. - 38,00 PLN). Po skończeniu tego słoiczka na pewno kupię kolejny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz